אני מאשר לקבל חומרים פרסומיים מ"עולם אחר" לכתובת המייל שלי

אודות

על חברת עולם אחר

עולם אחר גיאוגרפי בע"מ פועלת משנת 1995. החברה הוקמה על ידי שלמה כרמל, חבר קיבוץ משמר הנגב, מדריך וטייל ותיק, ששם לו למטרה ליצור משהו ייחודי, חדשני ורענן בעולם התיירות.
את הדגש הרב ביותר שמה חברת "עולם אחר" על רמת השירות, המקצועיות, אופי הטיולים המיוחד ואיכותם הגבוהה.
גאוותנו הגדולה ב"עולם אחר" היא צוות המדריכים המקצועי ומחלקת האופרציה, שצמחה מתוך המשפחה וליוותה את החברה כבר מימיה הראשונים. 

השילוב המושלם על-פי "עולם אחר" הוא השילוב בין רמת הידע וניסיונם הרב של מדריכי החברה לבין המקצועיות והאחריות של צוות האופרציה. אנו מאמינים כי המפתח לחוויית הטיול המושלמת טמון בפרטים הקטנים ביותר, דבר המוביל אותנו לדרך של למידה והתפתחות, של שירות ואחריות, תוך הבנת המחויבות הרבה שיש לנו כחברה אל מול קהל לקוחותינו/חברינו. 

שותפינו לדרך 

"עולם אחר" מעמידה לרשותכם את טובי המדריכים והיועצים, מהמוכרים והמובילים בתחום הטיולים הגיאוגרפיים בישראל: אלי חוטר, ענבל בריקנר בראון, איתי שביט, אייבי ארז, יוסי אשבול, ד"ר רוני רדו, צילה שריב, ד"ר מירי רוזמבאום, אלון כהן, אהרוני אמיתי, אילנה ארז, יגאל רון, דורון הורוביץ, חגית גפן, דותן יושע, אורי מנדל, הילה גלילי, עינת צוקרמן, אפי שר, נועה ולצר, ד״ר דניאל אפיק, רונה שולמן, מתי חי, ד״ר עמיר מאורר-ברוידא, ד״ר צבי סבר, ענת גל, עוזי מייבוים, אילנה ארז, פרופ׳ מנחם גורן, יערה ישראלי, חגית פרויד ושלמה כרמל.
כאמור, אלו הם רק חלק מחטיבת ההדרכה העומדת לרשות לקוחות החברה.

תחומי ההתמחות של עולם אחר 


טיולים מאורגנים בקבוצות קטנות 

טיולי עולם אחר מאופיינים במסלולי טיול ייחודיים ליעדים לא שגרתיים, תוך הקפדה רבה על איכות בלתי מתפשרת של רמת המלונות, רמת המדריכים, התחבורה ואופי הטיול.
אנו מתמחים בטיולי עומק גיאוגרפיים בקבוצות איכותיות בעלות מספר משתתפים מצומצם, שבראשם עומדים המדריכים המקצועיים ביותר בתחומם, אשר יכירו לכם עולם אחר, מרהיב ומרתק.


חופשות מעולם אחר
חברת "עולם אחר" מתמחה בהפקת חופשות בחו"ל ליעדים ייחודים, שקטים ואקזוטיים.
מהרגע בו נוצר הקשר הראשוני, מתחילה חופשת החלומות שלכם לרקום עור וגידים, תוך ייעוץ, הכוונה והתאמה לדרישותיכם. אנו מבטיחים ומתחייבים שהידע והניסיון הרב שרכשנו במשך השנים יבוא לידי ביטוי גם בחופשה שלכם.


טיולים לנוסע העצמאי
"עולם אחר" מתמחה בהתאמה אישית של טיולים לפי דרישת הלקוח ומתאימה לאנשים המעוניינים לבקר ביעדים מיוחדים, תוך שמירה על עצמאות ותחושת בטחון. חשוב לציין כי כל טיול המופיע באתר האינטרנט ובחוברת הטיולים יכול לשמש כבסיס לטיול אותו תבצעו באופן עצמאי.
צוות "עולם אחר" ישמח לעשות שינויים במסלולים הקיימים על-פי דרישתכם, או לחילופין להפיק טיול שכל כולו נוצר בעבודה משותפת של הלקוח מול הצוות המקצועי.
אנו מבטיחים שהניסיון העשיר שרכשנו לאורך שנים בהפקת טיולים מיוחדים, איכותיים ויוקרתיים יבוא לידי ביטוי גם בטיול שלך. 


טיולי ג'יפים מעולם אחר
חברת "עולם אחר" מפיקה טיולי שטח/ג'יפים בנהיגה עצמית למקומות יוצאי דופן בעולם. טיולי הג‘יפים החווייתיים, מהווים חגיגה אמיתית של טבע, יין, אוכל ומפגש עם תרבויות ייחודיות. בטיולים אלו מגיעים אל "מחוץ למסלול השחוק" - לכפרים ואתרים בתוליים ואותנטיים.
הטיולים מיועדים לקבוצות ולנוסע העצמאי.


צוות "עולם אחר" מזמין אותך להצטרף אליו בטיול או בחופשה הקרובה
וליהנות משירותי תיירות ברמה הגבוהה ביותר בארץ. 


שלח אלינו טופס צור קשר ונחזור אליך בהקדם. או התקשר לטלפון: 1-700-708-999

*שדות חובה